In deze handleiding gaan we een handtekening instellen die onder elk E-mailtje staat.
In het bovenste voorbeeld gaat we een handtekening instellen voor 1 of meerdere accounts, voor de mensen die E-mailen via Outlook 2010.
Het onderste voorbeeld kunt u voor de webmail uw handtekening instellen voor de mensen die mailen via de webmail. (lees: dit kan dan slechts voor 1 account per keer.)
Voorbeeld:
Met vriendelijke groet,
Klaas VaakE: klaas.vaak@slaap-problemen.nl
T: 0900-slaap
1. Handtekening instellen via Outlook 2010
Om te beginnen opent u Outlook 2010 en gaat u naar Bestand.
Dan gaat u naar Opties.
Dan gaat u naar E-mail en in het venster naar Handtekeningen…
Druk op de knop Nieuw om een naam te geven aan uw nieuwe handtekening.
Daarna voert u een bericht in als handtekening, in het onderste witte veld. (tevens het grootste veld)
Heeft u meerder accounts maakt dan herhaald u dit proces nog een aantal keer tot u voor elk email adres een account heeft. (begint u dan vanaf het moment dat u op de knop Nieuw drukte)
Bent u klaar? dan kunt u nu tweemaal OK drukken om beide schermen weg te drukken. Maakt u daarna eens bijvoorbeeld een nieuwe E-mail om uw handtekening eens te bekijken.
2. Handtekening instellen voor de Web App (webmail)
Voor het instellen via de webmail moet u uiteraard wel naar de webmail, dat doet u hier. (dit scherm opent in een apart tabblad)
Meld u zich aan met het account dat u wilt gebruiken voor de handtekening in te stellen.
Gaat u naar Opties en kies Alle opties weergeven…
En kies Instellingen daarna komt u direct op het scherm om uw handtekening in te stellen.
Bent u tevreden met uw handtekening? drukt u dan op en klikt u rechtsboven weer op Mijn berichten om weer terug te keren naar uw E-mail.